15 Ocak 2014 Çarşamba

Yves Rocher Yüz Ferahlatıcı Sprey


Yves Rocher yüz ferahlatıcı sprey greyfurt özlerinden oluşan bir ürün. Ferahlamak amacı ile yüze sıkılıyormuş. Satış danışmanının dediğine göre makyajdan önce uygulanırsa makyajı sabitliyormuş. İndirimden 9.90 TL' ye aldım.
İnternet sitesinde yer alan bilgileri aynen aktarıyorum "Pembe greyfurt özlerinden oluşan bu sprey ile cildinizi daha taze ve yenilenmiş hissedeceksiniz!
Makyaj yapmadan önce uygulandığında, makyaj bazı olarak kullanılabilir. 
Uygulamadan sonra, günün her saatinde ferah ve doğal nemine kavuşmuş bir cilde sahip olursunuz.

Paraben içermez. Alkol içermez. Mineral yağlar içermez."

Benim yorumum:
Doğal olmasına rağmen sanıyorum alerji yaptı. Çünkü 2 gün sonra yüzümde minicik kabarcıklar oluştu. Kullanmayı kesmeme rağmen her hangi bir düzelme olmadı:( 
Ayrıca spreyi hiç hoşuma gitmedi, böyle direkt sıvıyı yüze fırlatıyor. Fıs edip tüm yüze dağılmıyor. 
Rahatsız etmeyen ferah bir kokusu var.

Almak denemek isteyen olursa cildinin hassas olup\olmadığını göz önüne alsın. Benim cildim çok hassas olduğu için bu fresh ürünü bile kaldırmadı:( İçeriğinde ne cildimi rahatsız etti anlamadım. Belkide ürününün günahını alıyorum yediğim bişeydendir ama pek sanmıyorum..

Yakında kendim için doğal bir yüz spreyi yapacağım, en azından bunun için bana ilham kaynağı oldu;)

Hiç yorum yok: