8 Mart 2014 Cumartesi

Schwarzkopf Osis+ 2 Aşamalı Bakım Kremi


Konya Blogger Workshop buluşmamızın sponsorlarından biri de Schwarzkopf' tu. 2 farklı ürün göndermişler benim şansıma bu şekillendirici geldi. Iyi ki de gelmişşş çünkü bayıldım..

Daha önceki yazımda saçlarıma fena halde taktığımı söylemiştim. Boyadan, jöleden yada düzleştirmekten hem kırılmış hemde sertleşmişti. Banyodan sonra taramak bir işkence olmaya başlamıştı. Bakım yapmaya devam ediyorum ama jöle yerine bu mucize ürünü keşfettiğim çok iyi oldu, neden mi?

Öncelikle ambalajına değineceğim. Şeffaf kısmında jöle olması iç kısımda krem barındırması ambalajını farklı kılmış.. Elime alıp saatlerce sıkıştırdım :) hatta dışındakinin jöle olduğunu önce anlamadım ambalaj atraksiyonu sandım :) cehalet işte....
Neyse, Islak saçıma ürünü sıktım ve saçlarıma yedirdim. Ürünün içinden bakım kremi dış kısmından akan jölesi tüpün ağzında homojence birleşiyor bu da dağıtımı kolay yapmanızı sağlıyor. Normalde kıvırcık saçların kontrolü için kullanılıyormuş ama ben düz saçlarımı vigo yardımıyla şekillendirmede kullandım.. Sonuç muhteşem... İçindeki bakım yağları harbiden saçımı nemlendirmiş olmalı ki ertesi gün saçlarımı yıkarken ellerimin arasından kayıp gittiğini hissettim. Hatta duşta krem uygulamaya gerek bile duymadım, kolayca taradım. E ben daha ne isterim? Iyi ki varsın Schwarzkopf ;)

Unutmadan bu görsel, saçıma uygulanmış halini göstermek için, saçım güzel bakın diye değil ;) 




2 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

bu ürünü bende çok sevdim kokusuda çok güzeldi
saçların pekbi güzel görünüyor maşallah
sevgiler

Yeşim dedi ki...

Osis ürünleri gerçekten çok iyidir. Ayrıca saçların güzel değil çok güzel :)