2 Nisan 2014 Çarşamba

Ev Yapımı Dudak Bakım Yağı

Bu ara doğal yağlardan bakım yapmanın yollarına kendimi adamış durumdayım. Kuruyan dudaklarım için bakım yağı yapayım dedim. Aman aman bir nemlendirme elde edemedim ama doğal yollardan dudaklarımı yatıştırıyorum ya oda bana yeter... 
Eğer hindistan cevizi yağı yerine shea butter kullansaydım daha iyi bir sonuç elde ederdim neyse ya bidahakine artık :)


Gelelim malzemelerimize:
1 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı (benmari usulü erittim)
1 çay kaşığı Badem Yağı,
1 çay kaşığı Boabab Yağı,
Boş kap,
Karıştırmak için kap ve kaşık

Tüm malzemeleri ekleyip karıştırın sonra boş kaplarınıza paylaştırıp dolaba atın. Katı hale gelecektir fakat oda sıcaklığında yeniden sıvılaşacaktır. O yüzden dolapta tutun yada bu ölçülerle shea butter kullanarak yapın... Kap için eski lip balm kutularınızı atmayın bu şekilde yeniden değerlendirin.. Gördüğünüz gibi Rocco şekerin kutusuna da döktüm, böylece Avonda satılanlara benzedi. Tek eksiği renk vermemesi eğer isterseniz gıda boyası koyarak hafif renkte verebilirsiniz ama bunu tavsiye etmiyorum..


Kolay gelsin..

2 yorum:

Yeşim dedi ki...

Hey maşallah kuzuma :) ellerine sağlık iyi gelsin dudaklara.

Yeşim dedi ki...

Hey maşallah kuzuma :) ellerine sağlık iyi gelsin dudaklara.