20 Mayıs 2014 Salı

Konya Blogger Toplantısı 2

Öncelikle uzun zamandır yazamadığım için üzgünüm.. Malum ülkemizin başı dertten kurtulmuyor. Hayat devam ediyor diyerek konumuza dönüyorum. 2 hafta önce bizim hatunlarla buluştuk, geçen sefer olduğu gibi acayip keyifli bir gün daha geçirdim. Bu sefer ki mekan sponsorumuz Margherita Boutique Caffe' idi. Şipşirin bu kafenin ikramları da muhteşemdi. Kendilerine teşekkür ediyorum.
Bende ki fotoğrafın aldığı kadarı ile hatunların yarısını görebiliyorsunuz...


Bu sefer ki workshop konumuz etamindi... Etamin kraliçesi bize bu konu ile ilgili bilgi verdi.


Sevgili @goblen_kanavice (instagram) bize iplik, iğne, şablon ve kumaştan oluşan bir kit göndererek bu güzellikleri ortaya çıkarmamıza yardımcı oldu. 



 Sevgili nideno bize isimlerimizin baskısının olduğu bu güzel defterleri gönderdi.


Harfiniseç' ten muhteşem ayraçlarımız geldi..


Kelebek Tasarım'dan şık tabaklarımızda yerini aldı.


Bu Olsun Yahu' nun süper hediyeside cicilerimin arasına yerleşti.


Bu ayraçta magichands' in hediyesiydi.


Örgügillerden en şirin anahtarlıkta benim..


 Ortakoyaynur'dan şık bir bileklik.


 Atölye3elma' dan lavanta kokulu anahtarlık...


Sevgili Hasibe ablam ve canparem Zeynebimde elleri boş gelmemişler...


Yine elleri boş gelmeyen mutfağın kraliçesi Feyza ve Gül ablamın enfes kurabiyeleri de mideye indi :)


Bu güzel renkli saksı süsümde NurCa' dan...


Konya firması olan ve adını duyuran Giba ve Gesaş jestleriyle damağımızda şenlik yarattı.

Sevgili Selva' nın hediye paketi...


Atolye Color' un şıkır şıkır bilekliğide takılarımın arasında. Hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederim..


 Ovex' i bilerek sona bıraktım ki hakkında uzunca yazı yazabileyim. Öncelikle firmanın Sosyal Medya Sorumlusu Asena Değerli hanıma teşekkür etmek istiyorum. O kadar ilgili, zarif ve işini hakkıyla yapan biri ki, bütün arkadaşlarım kendisinden övgüyle bahsettiler, bende kayıtsız kalamadım gerçekten bunu hak ediyor. Her firmaya sizin gibi biri lazım; yorulmadan, sıkılmadan, karşısındakini dinleyip, çabalayan..
Kendisini tanımam, etmem bunlar sadece içimden gelenlerdi söylemek istedim. Kendini ilah sanan prcıları, vs gördüğüm için bilin istedim, bu firmanın böyle güzel çalışanı da var...
Gelelim ürüne;
Geçen seferki etkinlik sayesinde tanışmıştık Ovex ile, yine yanımızdalardı hemde tam boy ürünle. Aslına bakarsanız ürünü anlatmama gerek bile yok "yaşanır, kullanılır, kalitesi anlaşılır" diyorum. Saçlarım röfleli olduğu için çok yıpranmış bir halde; doğal yağlar, kürler, maskeler benim saç bakımımda ki rutinim. Buna en pahalılarından, kuaförümün tavsiyelerine kadar her şey dahil. Lakin abartmadığımın ve yanlı yorum yapmadığımın altını çizerek hepsini solda sıfır bıraktı diyorum. Zaten bunu kullanır kullanmaz kendinizde anlayacaksınız hatta internette ki yorumlarada şöyle bir göz atabilirsiniz. Burada söylediklerimi doğrulayacaktır.

Benden bugünlük bu kadar, herkese mutlu günler diliyorum...

1 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Gercekten harika bir gundu. Allah hayirlisiyla tekrarini nasip etsin.