28 Haziran 2014 Cumartesi

CLINIQUE TURNAROUND MASKE


Herkese merhaba; Clinique' in en sevdiğim maskesi ile karşınızdayım.
Bu maskeyi alma sebebim cildimin donuk olmasıydı. Düzenli kullanmadım, aklıma estikçe yaptım o yüzden uzun vadede ki sonucuna dair bir fikrim yok. Ama ne zaman kullansam " ay ben bunu çok seviyorum" nidalarıyla dolandım.
*Maskenin yapısı pütürlü, kıvamlı ve kireç gibi. Temiz cilde yaymak bu sebepten biraz zor ama 5 dakikacık beklemeden sonra ışıltılı, pırıl pırıl bir cilt için değer. 
*Peeling yapısında olduğu için, nazik nazik hareketlerle temizlemek gerekiyor.
*Hassas ciltler içinde oldukça uygun, bana süper geldi. Her hangi bir yan etkisini görmedim.
*Ambalaj pratik değil.
*Cildi arındırması iyi.
*En güzel kısmı ise, temizledikten sonra cildinizde kalan minik ışıltılar 10\10

Bol ışıltılı günler, haftalar sizin olsun;)

Hiç yorum yok: