12 Haziran 2014 Perşembe

Clinique Turnaround Overnight


Bazı cilt bakım ürünlerinde Clinique tercih ediyorum. Her ürününden memnun değilim, daha doğrusu verilen paraya değecek ürünler olmadığını düşündüklerim var ama yüz kremim, göz kremimim ve maskem bunun dışında kalıyor. Göz kremi ve maskem ile ilgili daha sonra bir yazı hazırlayacağım.

Benim yüzümle ilgili en büyük şikayetim ışıltısız ve donuk olmasıydı. Bu yüzden ışıltılı ürünler kullanıyorum. Böyle bir arayış içindeyken bu kremi önerdiler. Benim öyle bir cildim var ki her ürünü de alıp kullanamıyorum hemen alerjik durum kızarır, sivilcelenir, şişer vs. Bu üründe öyle bir derdim olmadı, hafif kadifemsi bir yapısı var ve sürdüğünüz anda farkı anlıyorsunuz. Zaten vaatleri de şu şekilde :
 "Anında cildinizin sağlık ışıltısını ortaya çıkarır. Donuk, solgun cilt yüzeyinde yoğun bir arıtım yaparak daha canlı ve ışıltılı bir cildi ortaya çıkarır. Cilt nefes alır. Nemlendiriciyi daha kolay emer. Cilt hücre yenilenmesinde, yenilenen hücrelerin daha sağlıklı olmasını sağlayarak, cildin ışıltısını ortaya çıkarır. Zamanla cilt daha sağlıklı, pürüzsüz ve ışıltılı hissedilir."
Uzun soluklu kullanımda memnun kalacağınıza eminim. 

Bol ışıltılı günleriniz olsun...

Hiç yorum yok: