5 Temmuz 2014 Cumartesi

Mac Pro Longwear Fondöten

Merhaba.. Umarım herkes iyidir ve Ramazan ayını huzurla geçiriyordur. Bu aralar pek makyaj yapamıyorum sadece nemlendirici, güneş kremi ikilisi ile idare ediyorum ama bu kullandığım bir ürünü yazmama engel değil dimi ?

Kasım ayında yaptığım İstanbul ziyaretimde almıştım bu ürünü bitsin diye gözüne bakıyorum.

  
Neden? Çünkü hiç kapatıcılığı yok. Sivilceler, benler hatta minik kızarıklar bile aynen kalıyor. Altına çok iyi bir nemlendirici uygulamazsan pul pul duruyor. Hemen donuveriyor anlayacağınız.

Güzel yanı yağsız ve uzun süre kalması, rahat 10-12 saat kalıyor ve 10 faktörcükte olsa güneş koruyucusunun olması. Üst görselden de anlayacağınız üzere kendi tenimle fondötenli olması arasında gözle görülür bir fark yok. Birazcık ışıltı verdiğini söyleyeyim de hakkını yemiş olmayayım. 

Ambalaj olarak pratik kapağını sola çevirince açılıyor, sağa çevirince kapanıyor. 
Bittiği an bayram edip bir daha asla almayacağım ürünler arasında. Ürün israf etmek istemediğimden biri bitmeden bir diğerini almıyorum. Hiç sevmediysem ve alerjik reaksiyonlar verdiyse birilerine hediye ediyorum değilse bir şekilde kullanıp, tüketiyorum.
Benim fondötenim kesinlikle Lancome Teint Miracle imiş....

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum..

Hiç yorum yok: