6 Mart 2015 Cuma

4 Ayda Neler Yaptım / Görselsiz

Bloga reklam dışında yazı yazmayalı tam 4 ay olmuş. Ülke olarak oldukça çetin bir kış geçirdik, son demlerini yaşayarak yazın hasretini çekiyoruz. Ben bu süreçte 1 blog toplantısına, 1 kitap etkinliğine, 1 tanede hediyeleşme etkinliğine katıldım. Bunlara ait ve diğer anlatacağım herşeye ait görseli instagram hesabımdan görebilirsiniz.Başlıkta da dediğim gibi bu yazı görselsiz tamamen ses vermeye yönelik olacak.

Bu sürede şu kitapları okuyup bitirmişim.
1. Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
2. Ve Dağlar Yankılandı
3. Kocan Kadar Konuş
4. Korkma Ben Varım
5. Kır Çiçeği Tepesi
6. Babamın Ettiği B.tan Laflar
7. Kırık Kalpler Oteli
8. Rüya Tahripleri Kitabı
9. Şans
10. Sahilde Kafka
11. Senden Önce Ben
12. Kardeşimin Hikayesi 
13. Aşka Gittim Dönmeyeceğim

Bunların bir kısmı son 4 ayda değil dahada öncesinden okunanlar ama blogta bahsetmediklerim. Şuanda ise; hem Ustam ve Beni' i hemde Sevgi Denizi' ni okuyorum. Fakat bu aralar başlayan migren ataklarım, iş ve özel hayatın yoğunluğu yüzünden pek konsantre olamıyoum.

Yeni bir eve taşınarak hem geçmişi hem çocukluk anılarımı geride bıraktım. Bu genel olarak beni üzsede yenilik her zaman iyidir diyorum! 

Özel bir rahatsızlığımdan dolayı tedavi görüyorum bu beni son 2 ayda yıprattı, duygu değişimlerim, düşünmemek adına odak noktamı değiştirme çabalarım pek işe yaramadı. Sanırım bu durumun beni terk etmesi için biraz daha zamana ihtiyacım var.

Hala insanlara çok çabuk aldanıp, güvendiğim için kendimi yerden yere vurma çabalarımda son surat devam ediyor. Beni en iyi anlatan şiir ise; Nazım Hikmet' ten geliyor. Şuan ki ruh halimi kısaca özetlemiş..

Ey benim iyimser hallerim ..
Çabuk aldanışlarım ..
Hep inanışlarım ..
Alttan alışlarım ..
Hatayı hep kendimde buluşlarım ..
Değmeyecekleri kafama takışlarım ..
Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım ..
Herkesi insan yerine koyuşlarım ..
Hepinize Elveda ..
Artık ben, KİMSENİN HİÇ KİMSESİ OLMAYACAĞIM.

Yeni yılın ertesinde günübirlik Ankara' ya gittim geldim. Dondurucu soğuğuna rağmen alışveriş yaptım, ruhumu doyurdum :)

Yeni ürünler denedim (kozmetik), kendi çapımda el işi yaptım.

Bir sürü hediye aldım beni mutlu eden..

Çok sevdiğim bir arkadaşımı kaybettim. Ne kadar üzüldüğümü anlatmama gerek yok sanırım. Ondan bana hatıra bir tesbih, 2 kalem kaldı birde açıp baktığım fotoğrafı.

En yakın arkadaşımın biricik oğluna, benim sevgilime geçen hafta doğum günü organize ettik. Organizasyonun en zor işi süslemeler bana kaldı, bunuda görmek isterseniz İg' ye ışınlanın.

Geçen yıl 20'lik dişlerimden birini çektirdim. Ameliyat ile aldılar 1 hafta şiş ve mor bir yüzle dolandım, kocasından dayak yiyen kadınlar gibi. Benim küçükkende dişlerim hiç normal çıkmadı, 20' liklerde normal değiller haliyle. Dördüde içe doğru kıvırlıp çeneme baskı yaparak ağız yapımı bozmaya niyetli bir şekilde ilerliyorlar - dı. Ta ki birinin çıktığını keşfedene kadar. Ne kadar oldu o diş çıkalı bir fikrim yok, ağrısız sancısız süpriz bir şekilde geldi. Bende onu Allah' ın hediyesi diye severek korumaya çalışıyorum ki başıma dert açmasın;)

Neyse benim aklıma gelenler bunlar. Hepinize sağlıklı, mutlu ve huzurlu günler diliyorum. Tüm dilekleriniz gerçek olsun. İyilikler ve iyiler daima yanınızda olsun.

NOT: Yazı yoruma kapalıdır. İsteyen yetenek.sizin@gmail.com adresine mail atabilirler. 

Sevgiyle kalın...