22 Nisan 2015 Çarşamba

Make Up For Ever (MUFE) Suya Dayanıklı Eyeliner ve Maskara

Herkese merhaba, bloguma hoşgeldiniz. 
Bahar gelecek diye beklerken yaz için alışverişe ufaktan başladık. Gerçi ben bu yıl bi kaç farklı programımdan dolayı yazın yapmam gereken deniz tatilini önümüzdeki hafta gerçekleştireceğim. Sanırım kapalı havuzda filan takılacağım :)

 

Gelelim konumuza.. Saçlarım sarı, kendim hafiften sarı olunca makyajsız ölü gibi oluyorum. Bu açığı ancak makyaj ile kapatabiliyorum, hal böyle olunca denizde ve havuzda da kullanbilmek için suya dayanıklı rimel, eyeliner alma ihtiyacı hissettim. MUFE ürünlerinin Aqua serisinin çok kalıcı olduğunu duymuştum. Hatta su balerinlerininde bu markayı kullandığını okumuştum.

Ürünlerimi www.makyajtrendi.com dan aldım. Alışverişimden acayip memnun kaldım, çok ilgili bir site.. Gelelim ürünlerime henüz deniz yada havuzda kullanma fırsatı bulamadım ama duşta her hangi bir akma yapmadı. Eyelinerin ucu keçeli olduğu için süürmü oldukça kolay. Rimelde dolgunluk veriyor.. 
Bakalım önümüzde ki günlerde havuzda panda gibimi kalacağım yoksa bakımlı bakımlımı salınacağım :)

Hiç yorum yok: