17 Mart 2016 Perşembe

Vernel Max 8 Hafta Ferahlığı



Herkese merhaba,
Sizi yeni tanıştığım mükemmel bir ürünle tanıştıracağım. Benim gibi geçip giden yumuşatıcı kokusundan şikâyetçi iseniz; bu yazı tam sizin için!

Trnd projesi başlamadan önce sürekli olarak niye parfüm gibi kalıcı yumuşatıcı yapmıyorlar diye düşünüp duruyordum. Düğün hazırlığında olduğum için tüm ürünlerimin mis gibi kokmasını istiyordum. Tv reklamlarında gördüğüm halde kalıcılığına inanmayarak denemeyi ret etmiştim. Sonra Trnd projesi sayesinde, mecburen Vernel Max ile tanıştık. 

Öncelikle kuzenim bu ürünü sürekli kullandığını ve inanılmaz güzel olduğunu anlattı. Hemen o gün kokusunu denemek için; temizlik suyuma Vernel Max ekledim ve evin her yerini sildim. Güzel gül kokusu evimizin tüm alanını sardı ve gün boyunca bizi bırakmadı. O bahsedilen ferahlık incileri gerçekmiş, inanamadım.
Sonra çamaşırlarımda denedim. Çamaşırlar kururken bile mis gibi koku bıraktı. Günler geçtikçe gelip/gidip kokladım Vernel Max kokusu geçecek mi diye asla hiç geçmedi. Tekrar giydiğimde çamaşırımın ter temiz koktuğunu hissettikçe keyiflendim.

Yalnız şu konuda uyarmalıyım ki, astım hastası iseniz bu koku sizi rahatsız edebilir. Normalde hem annem hem kayınvalidem astım hastası. Koku annemi rahatsız etmezken, kayınvalidemi oldukça rahatsız etti.
Neyse hanımlar hepinize ferahlık incileri yolluyorum :)

Hiç yorum yok: