7 Haziran 2016 Salı

Pembe dünyam 1 yaşında etkinliği

Herkese Merhaba;
Biraz geç kalmış bir yazı ile karşınızdayım. Ameliyat serüvenimden dolayı bir türlü Pembe Dünyam’ ın düzenlemiş olduğu etkinliğe dair yazı yazamamıştım. Neyse ki, iyileştim ve geldim.



Öncelikle etkinliğimiz; hem Anneler Gününü hem de Pembe Dünyamın 1 Yaşına girmesini kutlamak amacıyla düzenlendi. Ankara’ dan çok değerli blogger arkadaşların katılımıyla Meram Park Otel’ de gerçekleşti. Etkinlik boyunca Nafiz Foto ise fotoğraflarımızı çekti.
Kahvaltı yaparken bir yandan da kozmetik, bakım, güzellik üzerine keyifli bir sohbet döndü aramızda. O gün hem ameliyatıma 2 gün kaldığı için yoğun stresten hem de iş yerim tarafından düzenlenen eğitim arasında mekik dokumaktan fotoğraflarda çok fazla görünemedim☹ Etkinlik sahibimiz sevgili Ümran'a bir kez daha özverisi ve gülenyüzü için teşekkür ediyorum.

Gelelim bizi Anneler günü hediyelerine boğan firmalarımıza…

Ağzımızı tatlandıranlar:
 











Evimizi şenlendirenler:

 




















 




















 
































Happy Casetto - Hangi kadın istemez ki evi derlensin, toplansın, düzene girsin. Birileri bizim sesimizi duymuş ve bu siteyi kurmuş. Pratik çözümlerle evimizde yer açıyorlar.





































Bizi güzelleştirenler:


 




































 
































 



































 




































Bizi giydirip, kuşatanlar:
Bas Kolay - Etkinliğimize özel çantalar tasarladılar.



































Temiz, mis kokmak için:
 




















Pembeyanak - Tam bir anne, bebek sitesi ne ararsan var. Yeni anne olacaksanız yada yeni anne olmuş birine hediye arıyorsanız bu siteye muhakkak göz atın. Çünkü yok yok ;)




































Bebeklerimiz için:
Sleppy - Ajandasına öldüm, bittim resmen..




2 yorum:

Pembe Dünyam dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsini :) yazı için teşekkürler..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Ben teşekkür ederim hersey icin