13 Ocak 2010 Çarşamba

E.L.F Free Shiping İle Aldıklarım

Akşam mailimi açar açmaz E.l.f in ücretsiz gönderim yaptığını gördüm. Ne zamandır da bunu bekliyordum. Kendime mineral ürünlerden alıcaktım. Mineral kapatıcı ve bir tanede mineral far aldım.1 adet yüz fırçası, kaş farı, pudra ve All over color stickinden aldım. Sonra farı niye siyah aldım diye pişman oldum, güya kalem yerine de kullanırım , havuzda filan akmaz diye düşünmüştüm. inşallah kullanırken de pişman olmam. Sabırsızlıkla ürünlerimin yolunu gözlemeye başladım kaç günde geleceği mechul, umarım sorunsuz olarak gelir ve cici cici kullanırım:)

 Mineral Kapatıcı

Mineral Siyah Far

Kaş Farı

Pudra ( Kardeşimin Kız Arkadaşı İçin)

All Over Color Stick

 Yüz Fırçası

2 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi günlerde kullan canım güzelliğe güzellik katacaksınız sevgiyle kalın...

Çalışkan Arı dedi ki...

Güle güle kullanın çok güzel bu mineral içerikliler..