21 Ocak 2010 Perşembe

Kartpostal Kampanyası İçin






10marifet Kartpostal kampanyası için hazırladığım kartlarımı bitirdim ve bugün postaya vereceğim. Toplam 7 tane oldu, farklı farklı illere dağılmak üzere yola çıktılar... Bakalım alıcıları beğenecekler mi?
Hepsi ayrı formatta olsun istedim içlerinide Mevlana' dan sözler yazdım. Umarım şans getirir.
İşte Kartlarımın tanıtım isimleri.... Hangisinin kime gittiğine dair hiç bir fikre sahip değilim!
Çekimlerim ışık eksikliğindne kötü çıkmış idare edin :s Ayrıca acemici olduklarınında altını çizmeliyim!!!



Cameolu Çanta


Kelebek


Siyah Lale


Mavi Kuşlu Ev


Pencereden Bakan Gözler



Sinema Perdesi


Kelimeler

3 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık. hepsi de çok güzeller

Stil Direktoru dedi ki...

CAMEO kokusu aldım enfes

Yeşim dedi ki...

Canım ne güssel kartlar yapmışsın :) Çok sevdim hepsini. Cameolu olana ayrıca bittim :) Edi'm senin sayende sevdim bu cameoyu :)