8 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni Eşleştirme

Öncelikle herkesten özür dilemek istiyorum, kuralları önceden belirlememize rağmen bazı arkadaşlarımız eşleştirme yapıldıktan bir kaç gün sonra çekilmek istediklerini söylediler. Bazı arkadaşlarımızda mailllerimize ve yorumlarımıza zahmet edip dönmediler bile...
Ben olanlara çok üzüldüm ve etkinliği yarıda bırakmak istedim ama Ojeli Parmaklarım bunun doğru olmayacağı konusunda beni ikna etti ve sizlere dönüp durumu anlatıp, fikrinizi almak istedik.
Herkesin ortak görüşü kalanlarla devam etmekti. Çekilen arkadaşları tek kalanlarla eşleştirmekti. Bizde aynen böyle yaptık, sorun olmayan eşlere hiç dokunmadık.
Tekrar bir aksilik çıkmamasını ümit ediyorum. Zaten sadece 1 haftamız kaldı, projelerin bitmesine.
Herkesin aşağıda yazan listede karşısındaki eşiyle irtibata geçmelerini önemle rica ediyorum. Eğer eşiniz 2 gün içinde size cevap vermezse, bizimle irtibata geçmenizi isterim.
Ayrıca; herkes kendi gönderdiği ürünün kargo ücretini kendisi ödesin.Hediyeleşmenin en doğru olanı herşeyin karşılıksız yapılmasıdır. Ödeme konusunu eğer başka şekilde yapmak istiyorsanız eşinizle mutlaka istişare yapın. Herkes ürünlerini 14 Temmuz ve sonrasında blogunda yayınlayabilir. Öncesinde yayınlanmamasını rica ediyorum.
Herkes, elinden geldiğince bir şeyler hazırlamaya çalışıyor, el emeği, göz nuru, zaman, beceri vs. isteyen bir iş ile uğraşıyoruz. Ürünler hazırlandıktan sonra benim ki iyiydi, senin gönderdiğin kötüydü gibi münakaşalara aramızda girecek insan yok, bunu çok iyi biliyorum ama yinede ben herkese bunu da hatırlatayım dedim.
****Listede adımın iki kez görünmesinin sebebi,arkadaşımızın yanlız kalmasından kaynaklanıyor. Yerine birini bulmak mümkün olmadığından ben ona eş oldum. Eğer ki gönüllü olmak isteyen olursa, değiştirebiliriz.


Yeni Eşleştirme Listemiz:

1) Fiyonk Aksesuar - Eşine Aşık

2) Hilal - Çelebi74

3) Benhurum - Yetenek.sizin

4) Ebruli - Sibel'in Hobi Dünyası

5) Arzuco - Turkuaz

6) Yetenek.sizin - Devince

7) Ojeli Parmaklar - Mayri

Son olarak, MİRAC KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN....

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı kandiller cnm.Bence özür dilemenize gerek yok sizle alakalı degil!!Olmasa daha iyi ama malesef olabiliyor......Kargo konusunda haklısınız böyle birşey düşünmek bile yanlış.Herkesin maddi imkanı farkl ama alarnatiflerde var.Mesela ben araştrdım en uygun ptt kargo,digerlerinin yarı fiyatı var.İlk defa verdim biraz geç gidiyor diye duydum ama bilemiyorum.Arkadaşların bilgisi olsun ... Görüşmek dilegiyle sevgiler.......

Ada Deniz dedi ki...

kötü olmuş eksiklikler. Belki yaz dönemi rehaveti oldu. Kolaylıklar yine de hepinize

mandalincikmazi dedi ki...

Canım,
hayırlı kandiller dilerim Nadirecim...
Dualarının kabul olması dileklerimle sevgiler........

Sevtap dedi ki...

Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun

Yeşim dedi ki...

Tatlımm, hadi bakalım alnımızın akıyla bitirelim şu etkinliğimizi :) Keşke projelerin aynı tarihte yayımlanması konusunu da yazsaydın :) Neyse onu da ben yazayım. Öperim gül yüzünden :) Kandilin kutlu olsun.

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun şekerim.. biz hilalimle irtibattayız.. selamlar muck..

beyazsepetim dedi ki...

arkadaşım malini aldım daha önce de dediğim gibi yoğunluktan katılamadım. herkeze ve tabiki önce size düzenleyip emek verenlere kolay gelsin merakla neler çıkacağını bekliyorum.sevgiler

ArZuCo dedi ki...

Ben paketim sahibine ulaşmış onunki de bana şimdi geldi daha yeni açtım çok güzel olmuş. cok beğendim. Sanırım bu proje 1. olabilir. (Ben kendi yaptığımı birinci olur diyordum ama :))
Fotoğrafı koymuyorum dediğiniz gibi.
Böyle bir etkinlik düşündüğünüz için cok teşekkür ediyorum size. Diğer güzelliklerde buluşmak dileğiyle..

MAYRI dedi ki...

İyi kandiller
Güzel yaratıcı bir etkinlik.
PTT kargo iyi ben Ankaradan İstanbula paket gönderdim mi ertesi gün alıyorlar. Onlar bana gönderince ikinci günü buluyor gelmesi. Fiyatıda dediğiniz gibi çok uygun.
Herkese kolay gelsin.
Sevgiler
<:))

Ghanima dedi ki...

biz de mailleştik..ayrıca bloğumu dğeiştirdim yeni ismimi ve bloğumu yazarmısınız proje niye yanılanmamış demeyin:)
sevgiler

eski adresim :www.esineasik.blogspot.com
yeni adresim :www.zoitsa59.blogspot.com

mutfakcini dedi ki...

Ben de eşimle diyalog halindeyim ,çok memnunuz birbirimizden :)Sevgiler.

imez dedi ki...

arkadaşlar,maile cevap vermeyen biri olarak sizlerden çok çok özür diliyorum.ilk defa bir etkinliğe katılayım dedim ama yüzüme gözüme bulaştırdım :( bir sürü kağıt rulo biriktirdim ama bazı hayatımda bazı şanssızlıklar yaşadım bu aralar.o yüzden ne cevap verebildim nede projeyle ilgili çalışma yapabildim.tekrar tekrar özür diliyorum sizlerden....sevgilerimle....