15 Ocak 2010 Cuma

Dün Akşam Yaptıklarımdan Toplu Bir Yazı





Blogger yazarları Konya buluşmasında arkadaşlarım için tasarladığım ayıraçlar bu şekildeydi. Fakat boncuk boya ile kontür çekerken ellerimin titrediğini ve düzgün çizgiler oluşturamadığımı farkettim. Ama kendime 1 tane zor kötek yaptım. Kusurları var ama sevimli diye paylaştım.


Çikolata kutusunun üzerini vernikledim, vernik kurumadan tuzlukla sim serptim Üzerinede kocaman düğme yerleştirdim, onuda simledim tabii...



Beyu meşhur olan rimelimi bu sabah kiprik makası olmadan yalın bir halde sürdüm. Gayet başarılı buldum.



Fix Silver'ın mağazasında vitrine koydukları görsel amaçlı ürün çok dikkatimi çekti. O kadar büyük bir yüzük ki anlatamam. Büyüklüğü resimden de belli:) Hemen parmağıma taktım resim çektirdim mağazada ki görevli gülmeye başladı. Pozum güzel olsaydı resmi tüm ekliycektim ama felaket çıkmışım:)
Osmanlı desenli 1 kg ağırlığında ki bu yüzüğün deseni ve işlemleri harikaydı..

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım yüzük çok ilginç!
Güzel bir hafta sonu diliyorum sana!
Sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

büyük yüzük severim ama bu biraz fazla büyükmüş :D :) ;)