15 Ocak 2010 Cuma

Sesu Soğuk Ağda Bandı




Benim gibi epilasyon makinesiyle az az almaya tahammül edemiyorsanız ve alırken sıkılıveriyorsanız. Bu ağda tam sizlik! Pratik, çabuk ve etkin diyebilirim. Denemek için almıştım ama memnun kaldım. Birbirinden ayırdığınız bantları istediğiniz bölgeye yapıştrıp çekiyorsunuz. Eğer acil bi durum söz konusu ise; rahatlıkla uygulanacak bir ürün. Bantları ayırmadan ikiye kesip küçük bölgeleri almak için kullanabilirsiniz. Ben parmak genişliğinde keserek kaşımın üstlerini almada kullanıyorum. Memnuniyetimi ve uygulamalarımı paylaşayım dedim. Denemek isterseniz fiyatı 10 ila 11 tl arasında değişiyor.
***Bu ürünün tek kötü yanı içinde sadece 2 adet temizleme mendili çıkması, sonrası muamma. Elimize yağlı pamuk alıp silicekmişiz!!!

2 yorum:

Çalışkan Arı dedi ki...

Bende uzun zamandır kullanıyorum. Bi kaç öneri de buluniyim size.
1. Ağda bandını ısıtıp ( fön mak tutarak, elektrikli sobanın önünde yada kalorifer üzerinde bekleterek) uygularsaız; sonuç daha iyi oluyor.
2.Mendil bitince herhangi bir ıslak mendile sıvıyağ döküp kullanın sonuç aynı :)
Ayrıca sıhhatler olsun, :)))

Seyyah dedi ki...

Bende yüzümde çok severek kullandım.Fakat ucuz bulursanız kesinlikle almayın.Sadece eskimişleri ucuz oluyor onlarda bayat olduğundan kullanılmıyor.vi-vet marka olanını ucuza aldım diye sevinirken hayal kırıklığına uğramıştım.Bende Çalışkan Arı gibi fön makinasıyla ısıtarak kullandım.Mendil fazla yağlı oluyor ben ağdalı bölgeye bebe yağı sürmeyi tercih ediyorum.Çok daha iyi sonuç alıyorum.