26 Şubat 2010 Cuma

Bir Dönemin Fimoları



Bunlar ilk fimoya merak sardığımda yaptıklarımdan. Kuzenlerimle anahtarlıklar yapmışım.Dolabımıza magnetler yapmışım. Resimleride bir köşede kalmışlar. Geçenlerde bilgisayarımı karıştırıken buluverdim. Sarıggülü babam yapmıştı, anahtarlık olacaktı ama ilk pişirdiğim hamurlarımın hepsi yandığından bu hayata geçemedi:))


buarada bugün kendimi düne nazaran çok daha iyi hissediyorum. Fakat hala vücudum da tonlarca ağrı var:( Cuma olması hasebiyle çoook mutluyum yarın öğleye kadar uyumayı düşünüyorum, öğleden sonrada deneme sınavım var.

Şimdiden herkese mutlu hafta sonları diliyorum. Ayrıca Hayırlı cumalar....

6 yorum:

ArZuCo dedi ki...

hayırlı cumalar arkadaşım.

Nilgün Komar dedi ki...

canım sanada hayırlı bir cuma diler; bugünün üzerinden şifaların akıp sana doğru gelmesini temenni ederim..
sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

cok gecmiş olsun canım.valla senin hastalık tarifi benimkine cokuyuyor cok dikkat et bende öyle kötü hastalandımki anlatamam.hani nazlı olsam neyse de ben cok dayanıklı olmama ragmen bu hastalık beni bayagı yıprattı.birde arkasından başka hastalıklara cevirdi malesef cok gecmiş olsun.kendine dikkat et sevgiyle cok mutlu kal...

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Seninkiler çok güzel olmuş.Ben bir türlü alıpta yapamadım e bakalım hayırlısı.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Gerçekten yetenek sizsiniz.:) Hepsi ne güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

mrb yetenekli kız sana bir şey soracaktım.blogtaki yazılar tek tek görünüyor digerlerini arşive saklamayı lütfen bir tarif edermisin yani tek yazı görülüyor.sonraki kayıt veya önceki kayıt diye toplu duruyor ya onu bir türlü beceremiyorum kısa ve anlaşır bir şekilde bahsedersen bende toplamak istiyorum.ama yapamadım.sevgiyle cok mutlu kal..