1 Mart 2010 Pazartesi

Eyüp Sabri Tuncer Ürünlerim

Eyüp Sabri Tuncer de kadınlar gününe özel kampanyadan geçen hafta şu yazımda bahsetmiştim.
Siparişimde el yapımı sabun,gül suyu,antibakteriyel jel vardı. Hediye paketini de silky touch seçmiştim. Paketim bugün elime ulaştı. Mükemmelce paketlenmiş,yani içine köpükler filan koymuşlar,bozulmadan,kırılmadan gelmiş oldu.

İlk açtığım Perfume Jewels hediye paketi oldu. Mis gibi kokuyor hemen el kreimini hem iş arkadaşımda hemde kendimde deneyiverdim. Kalıcı bir nemlendirme özelliği var.


Öte yandan Kokuların Dansı isimli el yapımı sabununu sipariş ettim. Şuan paketini açmadım,kokusunu ve yapısını bilemeyeceğim ama görüntüsü şeffaf, hoş ve oldukça sert.
Gülsuyu ve antibakteriyel jelle ilgili bişey söylemeye gerek sanırım, hepsi aynıdır diye düşünüyorum:) Resimleride aşağıdaki gibi...

Kısacası almayan kaldıysa koşsun ürünler güzel....

11 yorum:

Adsız dedi ki...

iyileştinmi yetenekli kız.inş iyisindir sevgiyle mutlu kal.ürünler harika görünüyor.fiyatlarından bahsetmemişsin.

naki dedi ki...

canım ya bunun odemeyı nasıl yaptın,kapıda ödeme mı?

Aslı dedi ki...

Benimki de eşimin işyerine gelecekti acaba gelmiş midir merak ettim şimdi!

Archilemi dedi ki...

Ben de yarın yazacaktım aynı konuyu ve aynı seriyi seçmişiz.Mis gibi Kokusu gayet de kalıcı.

biyasimadahagirdim dedi ki...

güle güle kullan, benim paket daha gelemedi:D merak ediyorum kokularını

Nilgün Komar dedi ki...

cancanım demek daha iyisin sevindim...

gül kokularını güle güle kullan.. mis mis.. bakayım bende uyarsa alırım..

muck

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kızlar gerçekten ürünler güzel bence 2-3 ne kadar alabilirseniz alın;)))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canıım bende aldım bugün

kaç günde geldi sipariş?

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.
Sevgiler...

bir güzel çift dedi ki...

blog alemi çok güzel yararlandı bu kampanyadan.bende siparişimi verdim iki gün önce bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

valla süperler fiyata göre şahane hediyeler ben 3. paketi eşim adına sipariş verdim akşam...siyah böğürtlende aklım kalmıştı da:)))