29 Eylül 2010 Çarşamba

Dikkat Bu bir Alışveriş Postudur (2)

E.l.f'den free shiping ile aldıklarımın başına gelmeyen kalmadı, ülke kodunu yanlış işaretlediğimden önce başka bir ülkeye gitti. Farkeder etmez hemen Elfe mail yazdım ama depo sorumlularıyla görüşmemi filan söylediler durdular. Bende kaderine terk etmiştim ki 15 gün sonra elime gelebildi. Daha önce ki alışverişimi burada yazmıştım. Aslında kaş farı hariç diğerlerini arkadaşıma aldım ama bende deneyip, yorum yazmak istedim.
1- Elf Eyeliner : Üstteki fotoğrafta çekilmiş halini görüyorsunuz, dağılmayan ve sert ucu ile rahat çekim sağlayan yapıya sahip, temizlenmesi de çok kolay. Çok beğendim en yakın Elf ücretsiz kargo olayında kendimede sipariş edeceğim.
2- Elf Conditioning Balm : O kadar yumuşak ve yağlı ki dudaklarınıza sürmenizle, nemlenmesi bir oluyor. Dudakta pek belli olmuyor eğer çok kuruyan bir dudağınız varsa minicik boyu ile çantanızda taşıyıp rahatça kullanabilirsiniz.
3- Elf Kaş Farı ve All Over Color Sticki daha önce anlatmıştım, çok memnunum.
Nedret ablayı bilmeyeniniz yoktur her halde. Onun yaptığı herşeyi hayranlıkla izliyorum. Yaptığı resin takılardan 1 Adet bilezik,1 adet kolye ucu ve 2 adet yüzük istemiştim. Hepsini yapıp yolladığı gibi bir de bana kulağımda görmüş olduğunuz küpeleri yaparak bir takım oluşturmamı sağladı. Kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. gören herkes " Ay bunlar ne güzel, nerden aldın diye soruyor" bende taaaa Marmarislerden diyorum:)


Yine Limango'dan bir saç maşası aldım. Bugün elime ulaşmasını ümit ediyorum. Malum Yurtiçi Kargo ile çalışıyorlar, yurtiçide muhteşem çalışıyor! Ptt kargoya bile Yurtiçinden daha çok güveniyorum. Ürünün yorumunu geldiği an hemen deneyip, yazacağım...

**********************************************************************************


Bu alışveriş değil, biraz geç kalmış bir yazı ama etkinlikten dolayı pek post giremeyeceğim için araya sıkıştırayım dedim. Sevgili Kraft Etkinlikleri 250. izleyicisine bir hediye vermek istemiş, buda ben olmuşum, yukarıda gördüğünüz şirin mi şirin sünger baskı setini hediye etti bana. Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum. 
Kraft Etkinliklerini yakından tanıyanlarınız mutlaka vardır, kendisine ait diğer siteler:
http://www.playhouse.com.tr - Eğitim kavramına sıradışı bir yaklaşım.
http://www.yapyapistir.com- Eğlenceli etkinlikler, renkli malzemeler.
http://www.minimui.com - Türkiye'nin ilk ve tek dijital anne-çocuk dergisi.

7 yorum:

hobivakti dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. :)

Güle güle kullan hepsini.

STYLE M dedi ki...

umarim bir gun elf ten bende alicam birseyler ;)
ama cok hos görünüyorlar.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

güle güle kullan canım , O güzel göze MAŞALLAH diyeyim burda nazarlık olsun. öpüyorum fıstığımı.

Nedret dedi ki...

Eyelinerı nasıl düzgün çekmişsin öyle. Ben de gençken pek ğraşırdım gözlerimle, bir de şimdi gör:)))
Takılarını beğendiğine sevindim. N harfi çok hoş durmuş boynunda. Gülegüle kullan.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

hobivakti: teşekkür ederim
style m: stüdyolar gerçekten güzeller ama ebatları çok küçük:)
örgüçantam:ay cnaım ablam Allah senden razı olsun.
neduk: ablacığım sen yaparsında hoş olmazmı, herkes bayılıyor. Harfleri soruyorlar bende senin bloga yönlendiriyorum:)

Yeşim dedi ki...

Hadi artık bu şirinliklerden bişeyler yap tatlım :) bekliyorum.

Yeşim dedi ki...

Aaa hepsi aynı posttaymış. İlk yorumum sünger baskı seti içindi :) Elf siparişine kavuştuğuna çok sevindim kuzum :) Ayrıca ne güzel çekmişsin eyelinerı maşallah güzel gözlüme :) Nedret abladan aldığın cicileri de güle güle kullan tatlım çok yakışmışlar. Nedret ablanın da ellerine sağlık :) Maşana da en kısa zamanda kavuşmanı diliyorum canım benim, koccaman öpüyorum seni.