8 Aralık 2010 Çarşamba

Bu Blogu Mutlaka Görün!!

Özden bey ; bugün bir vesile ile blogumu ziyaret etmiş. Bende fark eder etmez hemen kendisine iadei ziyarette bulunmak istedim ama hala blogundan çıkabilmiş değilim!
Minyatürle uğraşan bir çok blogger arkadaşın çalışmalarını gördüm ama iddia ediyorum böyle çalışmaları daha önce görmedim.
Kendisinin profilinde "Bu dünya üzerinde minicik bir noktayım.." yazıyor. Sanatını konuştururkende bu minicikliği göz ardı etmemiş;) Bu nokta kadar objelerle kendisine bir dünya kurmuş ve harikalar yaratmış.
Kendisi sipariş üzerine çalıştığı gibi blogunda yayınladığı ürünleride satabiliyor. 08.11.2010 tarihinde sergisi olmuş. Komşu Fırınlarından(İst. komşu fırını iyi bilir), tamirciye,bebek odasından, kendi ofisine kadar bir çok minyatür çalışması var. Bir kaç projeden örnekler sunuyorum size, ama mutlaka Küçük Şeyler'i ziyaret edin ve haklılığımı görün!
Özden bey ellerinize sağlık, büyük bir emek ve sabır işi ile uğraşıyorsunuz.





7 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel bir blog
nasıl sabırlı insan bu adam sinirleri yok sanırım :)

Unknown dedi ki...

Canım bende bayılmıştım beyefendinin çalışmalarına.tam sabır işi ,emek..ayakkabi dükkanı bu sebzeler harikaaa..

Yeşim dedi ki...

Tatlım gerçekten çok haklısın muhteşem işler yapmış Özden Bey. Ben de bayıldım yaptıklarına :)

fiamma dedi ki...

kondorla sesi görmeli bu blogu,dur ben de gidip bakayım merak sardı beni de:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok ilginç. hemen gidip bir bakınayım harika olmuşlar sevgiler canım benim

seyabb dedi ki...

Sabır ve emek işi.Bravo.

Özden CEYHAN dedi ki...

Yetenek sizin öncelikle şahsınıza teşekkür ederim.
Bloğunuzda bloğuma yer verdiniz ve sizin katkınızla bloğum özellikle dün yoğun bir trafik yaşadı :))
Ayrıca buraya şuana kadar yorum yapan yukardaki arkadaşlarada teşekkür ediyorum.
Malum yapacağım ürünler öyle bir iki günde ortaya çıkmıyor bir haftalık süreleri buluyor.Onun için bloğumu en geç haftada birkez mutlaka güncellemeye çalışıyorum.
Aralardada bazı yapım aşamalarını sunmaya çalışıyorum.
Blog hayatında ve gerçek yaşamda herkeze başarılar temminni ediyorum.
Saygılar
Sevgiler.....