29 Eylül 2012 Cumartesi

Clinique Ürünlerim

Uzunca bir süredir göz çevremde oluşmaya başlayan kırışıklıklara takmış durumdayım. Araştırıyorum ediyorum herkes farklı bir ürün kullanıyor. Bende en son Watsonstan Niveanın yüz ve göz çevresi kremini almıştım onu kullanıyordum ama içimdeki dürtüler bunun fayda etmediğini söylüyordu. Arkadaşlarımdan birinin çantasında yığınla Clinique ürünlerini görünce hemen karıştırmaya başladım. Boynerden set halinde aldığını söyleyince düştüm yollara! orjinal boyların yanı sıra deneme boylarıda olan güzel bir set. Hemde rengarenk 2 çantası var hıh. Para bayılınca mutlu oluyorum yaaa ☻


Set içerisinde;
  • 2 adet çanta,
  • Almost Lipstick Ruj (Rengi bordo ve çok koyu gibi görünüyor ama dudakta oldukça hoş)
  • High Impact Maskara (Hiç sevmedim yedek olarak bide maskara seti alacaktım iyiki almamışım dedim. Benim Maybelinem bana yeter!)
  • 2 Far + 1 allık (sevdim soft renkler)
  • All about eyes göz kremi 7 ml (deniyorum)
  • 15 Faktörlük yaşlanma karşıtı bakım kremi 15 ml (kullanmaya başladım)
  • Dramatically different nemlendirici 30 ml
  • Rinse off makyaj temizleyici 50 ml (ben yüzümü sabunluyorum bununla mis gibi, treş köpüğü kıvamında)




Ekstradan üst görselde ki temizleyici sabunu aldım. Hepsi daha çok yeni azcık ömür tüketsinler bakıcam. bunları alınca bide makyaj temizleyici hediye ettiler, onuda sevdim fakat Lorealin temizleyicisi ile aynı kıvamda Cliniquein 3/1 fiyatına filan. O yüzden onu tekrar denemem. Loreal kullanmaya devam ederim. Bu arada en son dermokilin temizleme sütünü aldım ve tiksindim. eğer aldığımı kullanıp bitirme huyum olmasa atıcam o derece!
Neyse bakalım okuyucular ben bi deneyim yine yorumlarım;) Esen kalın...

Hiç yorum yok: