1 Ekim 2012 Pazartesi

Günlerden Bugün 01.10.2012

3-5 gün önce babam geldi. Gelirken bol miktarda ananas getirmiş. "Buranınkiler farklı, bayılcaksınız" dedi, harbiden de bayıla bayıla yedik. Birbimizin gözüne bakıyoruz bitmesin diye..
Aynı zamanda para koleksiyonumuz için farklı ülkelerin paralarından toplamış. Sadece en alttaki parayı ben bu yaz denizden buldum . Rus parası, iyice oksitlenmiş, 2004 basımı. Sanırım en değerlisi benimkisi:P Diğerleri ise; Nijerya, Hindistan ve Birleşik Arap Emirliklerin ait paralar.


Paraları incelerken mest oldum nasılda güzel şekillendirmişler kenarlarını... Size para koleksiyonumu göstermek isterim ama nazar değersiniz diye korkuyorum:P


Onuncu aya girdiğimiz bu gün yazı özlediğimi bir kez daha hissettim. Bu sene iyi bir tatil yapamadım 2 günlük deniz sefası olmuyor ama idare etmekten başka çarede yok artık:(


Ben seyre daldım;) Siz esen kalın..

5 yorum:

reyhane dedi ki...

para koleksiyonu süper..

Nilgün Komar dedi ki...

evet paraları değerli bütün ülkelerin nakış gibi işliyorlar bu değeri üzerlerine..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

saol ablacım

YETENEK-SİZİN dedi ki...

aynen öyle Nilgünüm

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Gözün aydın bitanemmmmm

Kısmet olursa rabbim koleksiyonunu canlı canlı görmeyi nasip etsin bana..