12 Ağustos 2013 Pazartesi

Salkım Saçak Şuküfe

Günler günleri kovaladı ve hayatımda bir anda o kadar çok şey yer değiştirdi ya da aniden var oldu ki ben bile bu hıza yetişemedim.
Hayatıma giren-çıkan, mutluluk-mutsuzluk, sevinç-gözyaşı,hastalık-sağlık derken son 2 ayın nasıl geçtiğini düşünmekte bile zorlanıyorum.
Mutsuzluklar, umutsuzluklar yada huzursuzlukları bir kenara bırakıp tamamen olumlu düşünmeye karar verdim.
Minik beta balığı Şuküfe doğum günümde gelen bir sürprizdi! Kendisini çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim hatta kavanozuna bile dokunamıyorum o derece!
Balık nedense benim çok tiksindiğim bir tür canlı. Fotoğrafına bakarken bile ürperiyorum :s

Hediye eden arkadaşım o kadar zarif ve kibar biri ki onun hatırına gözüm gibi bakıyorum, her sabah ofise girdiğimde ölmüş mü acaba diye kontrolde etmeden edemiyorum☺
İtiraf ediyorum her gün ne zaman ölür ki diyorum.Hatta bayram tatilinde ofiste aç kaldı günlerce, bu sabah döndüğümde suyunda neredeyse deniz anaları oluşmuş ona rağmen yaşıyordu.
Neymiş bir şeyi çok istemeyecekmişim!!!
İyi tarafından bakarsam sürekli onu temizleme gönüllüsü bir dost, kavanozunu taşıyan dünya gönüllüsü bir prenses ve masasında ağırlayan bir çalışma arkadaşım var☻Ben en asli görevi üstleniyorum. Her sabah ve akşam 2 metre öteden zarf açacağı yardımı ile yem veriyorum☺

1 yorum:

Yeşim dedi ki...

:) canımsın şansın daim olsun tatlım. Balık konusunda ben de seninle aynı fikirdeyim.