10 Haziran 2014 Salı

Benri Kuru Şampuan


Kuru şampuan günü kurtaran güzel bir buluş. Pudra ile saçta ki yağın emilmesi sağlanıyor ve saçınız yeni yıkanmış gibi oluyor. Acil bir işiniz varsa, saçınızı da yıkayamıyorsanız basın kuru şampuanı.
Daha önce Rossmanınkini kullanmıştım, ondan çok memnundum. Konya' da Rossmanın olmamasından ötürü yeni arayışlara girdim ve en son Gratis indiriminden aldığım bu kuru şampuanın iki çeşidini aldım.

Sıkar sıkmaz saçlar ıslanıyor ardından kuruyana kadar bekleniyor daha sonra pudralar taranıyor. Rossmanınkinde sıkar sıkmaz pudraları dağıtıp, hazır hale geliyorsunuz bunda ise ekstradan ıslağın kurumasını bekliyorsunuz.
Renksizin yanı sıra sarı, kahve ve kızıl olmak üzere 3 farklı rengi daha vardı. Saçım sarı olduğu için küçük kutuda sarıyı aldım ama saçımın dibinden sarı rengi çıkaramadım. O yüzden renkli olması çokta güzel değilmiş!
Açıkçası pek beğenmedim ama günü kurtarıyor mu ? Evet...
İdare eder mi? Evet...

Hiç yorum yok: