16 Haziran 2014 Pazartesi

Doa Yüz Yıkama Jeli

Herkese merhaba! 
Bir süre kullandığım ürünlerle ilgili yazı yazacağım, hobilerimi bir kenara mı bırakıyorum? Elbette hayır. Kokulu taş denemeleri yapıyorum. Keçelerimi ve bu ara sardığım kanaviçeyi de fırsat buldukça elime alıyorum.
Neyse bugün size Doa Kozmetiğin yüz yıkama jelinden bahsedeceğim. Öncelikle Doa ile tanışmam Blogger buluşmamızda bize gönderdikleri hediyeler ile başladı. Sitelerindeki eğlenceli tanımlamalarının hemen hemen hepsini keyifle okuduktan sonra bu sülfatsız yüz yıkama jelini ve bir kaç yağı aldım (Shea butter, hindistan cevizi ve badem yağı). Yağları on numara bayılarak kullanıyorum lakin bu jel için aynı hissiyatta değilim.


 Önce sitelerinde ki açıklamayı aynen aktarayım:  " SLS, DİMETHİCONE(SİLİKON), PARABEN, TUZ İÇERMEZ. Bildiğiniz bütün Yüz yıkama jellerini unutun. Sülfat free bu yüz jeli sayeseinde yüzünüz temizlenirken içiniz de rahat edecek. Ayrıca içeriğinde bulunan doğal nemlendiriciler cildinizi besleyecek uzun süre nemli ve parlak görünmesini sağlayacak."



Gelelim yapısına,
- peltemsi oldukça katı bir jel. Ortalama 20 kez pompalandıktan sonra bu kadar ürünü parmağınıza alıyorsunuz. Eğer ki suyun altına tutarsanız elinizin bom boş kaldığını göreceksiniz. Hepsi lavaboya oradan da gidere, sizde arkasından boş kalan ellerinizi sallayarak lavaboya bakın kalın. Bu soruna çözümü şöyle buldum avucumun ortasına aldığım ürünü burada iyice köpürtüp sonra yüzüme götürüyorum.
- Sizi cezbedecek bir koku beklemeyin, pek kokmuyor.
-Çok derin bir temizleme yapmıyor malesef :(
-O partiküller bir çok kişiyi rahatsız etmiş ama ben sevdim.
-Köpük beklemeyin zaten doğal olduğu için köpürmüyor pek bilesiniz.
-Fiyatı oldukça ekonomik, cildime zarar vermeyim işimi görsün diyorsanız denemenizde fayda var. Zaten benim memnun kaldığımdan siz kalmayabilir yada durum tam tersi olabilir.

İyi günler,mutlu haftalar...

Hiç yorum yok: