9 Kasım 2015 Pazartesi

Ozpack Nedir? Nasıl Kullanılır ?

Aslında bir Ozpack edindiğinizde, nerelerde kullanabileceğinizi eğlenceli dille yazılmış kullanım klavuzunda okuyacaksınız.Bide benden dinleyin ne olacak ki!


Benim öğrenciliğimde bu icatlar yerine kartondan klasörler vardı. Kolumuzun altında onlarla taşırdık defteri, kitabı.Bir süre sonra yıpranırdı, ya yenisi alırdık yada dergilerden kopardığımız orjinal resimlerle kaplardık. Ne çekmişiz be!  Ozpack ise bu taşıma işlevini, sağlam ve havalı bir şekilde halleden bir icat.


Kitaplarınızı yada defterlerinizi yada her neyi taşımak istiyorsanız (tablette olur) arasına koyuyor ve lastik ile sıkıştırıyorsunuz. Fermuarlı ve cırt cırtlı 2 cebi var. Arada amatörce çizimler yaptığım için keçeli kalemlerimi taşıyorum fermuarlı gözde.
Cırt cırtın altında ki göz ise şeffaf, cep telefonu için düşünülmüş ama benim telefonum sığmadığı için kartvizitlerimi biriktiriyorum. 
İlk defa Ozpack' i İşte Benim Stilim yarışmasında kızlardan birinin elinde görmüştüm, çanta niyetine taşıyordu. 
Kısacası nasıl kullanmak istediğiniz sizin yorumunuza kalmış.Bir Ozpack edinin ve sonrasını düşünmeyin ;)
Son bir şey yerli ve Türk malı ...