18 Mart 2016 Cuma

Clinique Sonic System Temizleme Cihazı

Günaydın..Son dönemlerde moda olan benimde edindiğim temizleme cihazından konuşalım bugünde.
Cilt temizliğinin ne kadar nemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Cihazla tanışmadan önce konjac sünger, temizleme fırçası vs. kullanıyordum. Clarasonic ile başlayan bu çılgınlığın bir parçası olmamak için çok direndim ama kullananların memnuniyetini gördükçede geri duramadım.


Cihazın artı yanlarına gelirsek;
Çok ergonomik, duşta bile kullanabiliyorsunuz.
Şarjı çok ama çok uzun süre gidiyor. Aldığımdan beri sadece 2 kere şarj ettim.
20 saniyede cildiniz tüm kirden arınıyor.
Diğer üürnlerde şikayet edilenin aksine cildimi parçalamadı, çizmedi, yormadı.
Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve onu kullandığımdan beri peelinglere para ödemeyi bıraktım.

Gelelim eksi yanlarına;
Başlığı çok çabuk deforme oldu. Ne kadar yıkarsam yıkayım fırçanın dipleri kirli gibi duruyor.
Köpük formlu ürün kullanmanız daha uygun. Çünkü sıvı yada jel formlu temizleyici ürünler fırçanın dibine iniyor ve yüzünü hiç temizlemiyor. Eğer illa ki, sıvı bir ürün kullanacaksanz bunu önce cildinize sürmeniz sonra cihazı gezdirmeniz sizin yararınıza olacaktır.

Genel olarak üründen çok memnunum. Edinmek isteyenler Clinique gözü kapalı alabilir.

Hiç yorum yok: