8 Şubat 2017 Çarşamba

Bilinçaltı Temizliği, Meditasyon ve Thetahealing Tekniğinden Anladıklarım

Bilinçaltına son 6 aydır kafayı takmış durumdayım. Bu konuda çok makale, yazı okudum, bir çok video izledim. 
Bilinçaltı bazı kaynaklarda 6, bazılarında ise 12 yaşına kadar geliştiği yazıyor. Tam bir gerçek var ki o da anne karnından itibaren oluşmaya başladığı.  Annenizin hissettiği tüm acıları, mutlulukları ve diğer hisleri minicikken kaydediyoruz ve yetişkin yaşamımızda bu hislerden faydalanıyoruz. Hatta tüm hayatımızı ona göre koordine ediyoruz.
Bana göre bilinçaltı koca bir çöplük ve tam bir salak. 

Neden böyle düşünüyorum?
1. Bilinçaltı önüne gelen herşeyi kaydediyor ve olmadık anlarda da karşınıza çıkarıyor. Ani duygu değişiklikleri yaşayanların temel sorunu bana göre bilinçaltından geliyor. Çünkü her hangi bir olay karşısında bilinçaltınız bazı şeyleri hatırlıyor ve sizin duygudurumunuzu değiştiriyor.
2. Olumsuz hiç bir cümleyi  anlamıyor ve muhakeme yeteneği yok. Örneğin; kendi kendinize "ben aptalım" dediniz ve bravo aptalsınız. Bilinçaltınız artık sizi aptal olmaya zorluyor. Yada " bu işi başaramam" dediniz, başaracağınız varsada başaramıyorsunuz, çünkü ağzınızdan çıkanları emir telakki ediyor.
3. Kandırılması çok kolay. " bu işi başaramam" yerine inanarak "bu işi başardım" derseniz ona da kanıyor. Dikkat edin, başardım diyorsunuz. Olmuş gibi davranıyorsunuz.

Bilinçaltınızın programlanması yada temizlenmesi diye bişey yok aslında kandırılması var. Olumsuz olan kayıtlarınızı olumluyla değiştiriyorsunuz. Eğer kendi kendinize " ben şişmanım, kilo veremem" diyorsanız yerine " ben zayıfım ve sağlıklıyım" demeyi deneyin.

Olumsuz kayıtlarınızı olumlu ile değiştirirken, odaklanmak ve hayal etmek çok önemli. Odaklanmak için meditasyona başvurabilirsiniz. Meditasyon aslında kişinin dingin bir şekilde kendi ile baş başa kalması. Düşüncelerinizin akışına tamamen dur demelisiniz. Günlük hayatın getirdiği kargaşadan filan uzak kalmalısınız. Bunun için nefes alışverişinize odaklanabilirsiniz. Bir süre sonra düşüncüleriniz gitmiş sadece nefes alışverişinize odaklanmış olacaksınız işte o an " ben zayıfım ve sağlıklıyım" diye zihninize empoze edebilrsiniz. Aslında bu durumu tam uyumak üzereyken de yapabilirsiniz. Uyuklarken aslında meditatif duruma giriyorsunuz.

Thetahealing ise; beyni teta durumuna getirmek ve olumsuz kayıtlarınızı, inançlarınızı, hislerinizi değiştirmek. Beyni tetaya getirmek aslında zor değil, yukarıda anlattığım durumlarda zaten kendiliğinizden tetaya çıkıyorsunuz. Yada birine dua yada beddua ederken tetadasınız. 
Teta durumunda sadece olumsuz kayıtları değiştirmekle kalmıyorsunuz. O anda olmasını istediğiniz ne varsa hayal edin. Hayalleriniz güçlü olsun. Eğer zayıflamak istiyorsanız incecik olduğunuzu, önceden giyemediğiniz tüm kıyafetlerin içine sığdığınızı filan hayal edin. Bir süre sonra hayallerinizi yaşamaya başlıyorsunuz.
Tetahealing yüzeysel olarak bundan ibaret. Detaylı bilgilere zaten google' dan ulaşabilrsiniz. Ben sadece kendi edindiğim bilgileri, biraz bu konuda bilgi sahibi olanlara aktarmak istedim.

Yukarıda bahsettiğim konularda bilgi almak için aşağıda yazdığım video ve kitaplara bakabilirsiniz.

Kitaplar:
-Thetahealing :Sıradışı enerji yaklaşımına giriş/ Vianna Stibal
-Bilinçaltının Gücü/ Joseph Murphy
-İyi Hissetmek/David Burns
-Hayatı Yeniden Keşfedin/Jeffey E. Young

Videolar:
-Seyide Şen/ Enerji Oyunları (Youtube Kanalı)
-Evrim Blaıkçı (Youtube Kanalı

İnternet Sitesi
Şizofren Psikolog

Hiç yorum yok: